۷ مهر ۱۳۹۱

غرهایی اندر باب افاضات فعالین خودخوانده‌ی عرصه دگرباشی

حقیقت امر اینجاست که یا این حقیر پرتقصیر خر هستم٬ یا سایر عزیزان فعال عرصه‌ی حقوق دگرباشی یک چیزی‌شان می‌شود. اصل قضیه اینجاست که یک رادیویی راه افتاده به نام رادیوی رنگین کمان. بسیار عالی‌ست! ما که هیجان‌زده بودیم و برنامه‌ی اولش را هم شنیدیم و خوش‌مان هم آمد که خب شادی امین و آرشام پارسی نشسته‌اند کنار برنامه می‌سازند و وقتی هم دیدیم که مثلن ساقی قهرمان هم از رادیو حمایت کرده٬ واقعن ذوقمرگ شدیم - نه از حمایت شخصی ساقی قهرمان٬ بلکه بخاطر اینکه این چند نفر بالاخره آب‌شان با هم توی یک جو رفته٬ می‌توان نفس راحتی کشید و مابقی قضایا را دنبال کرد -٬ بعدش یکهویی یک آقا پسری به اسم آرش بینش‌پژوه (همان آرش رنویی سابق) یادش می‌افتد که دست به افشاگری بزند٬ پستی‌ توی صفحه فیس‌بوک‌اش می‌نویسد و داد و قال راه می‌اندازه و به زعم خودش می‌خواهد شرت آرشام پارسی را پرچم کند. یکی هم نیست که به‌اش بگوید پسر جان٬ قبل از تو این داد و فریادها را دیگران سر داده‌اند٬ راهش را هم رفته‌اند و الان که رادیو تشکیل شده ازش حمایت کرده‌اند٬ تو این وسط دقیقن حرفت چیست؟! چرا تا الان یادت نیوفتاده بود که افشاگری کنی؟ چه سودی می‌بری تو از افشاگری؟! اصلن انگار مظفرالدین شاه حرف خوبی زده بود که همه‌چیزمان باید به همه چیزمان بیاید!

۶ نظر:

نقطه چین ها . . . گفت...

ولی فک کنم خانوم قهرمان پیج رو آن لایک کردن..و دیگه عضوش نیستن!!

یوسف

ناشناس گفت...

اگه بنا به مخالفت باشه افراد رفتار مشابهی نشون میدن . هی میخوان افشاگری کنن !!!
چه احمدی نژاد!! باشه و چه کسی مثل آرش

ناشناس گفت...

ماهان جان مساله ی شعوره
مگه فقط ارش رنوییه؟ مگه همین یک سال و نیم پیش یادت نیست؟
مگه اصلن همین ساقی یا ارشام کم توی سر هم زدن؟
مگه الان این دوتا کم دارن سر ملت رو زیر اب می کنن؟

Maahan گفت...

@ آنونیموس

خب من همینو می‌گم که بعد از این‌همه توی سر هم زدن‌ها و دعواها و جر و بحث‌های بیخود که هیچ نتیجه‌ای هم نداد جز سلب اعتماد خودشون٬ الان که حرکتی انجام شده دیگه خواهشن آب رو گل‌آلود نکنند. بحث من الان سر ساقی و آرشام و رنویی و اینکه کدوم حق داره و کدوم داره زر مفت می‌زنه نیست. اگه آرشام پارشی خیلی آدم ناجوریه٬ دلیلی نداره بیان و بگن به فلان رادیو گوش نکنین چون توش آرشام پارسی برنامه می‌سازه.

ناشناس گفت...

خواسته ی نهایی شما یه حرکت درسته یا توافق؟ این طور که من می فهمم تو اصلا به درست و غلطی کار کسی کار نداری می گی با هم دعوا نکنن هر چی شد شد. خوب تو اصلا برای جی زنده ای؟ ذهنیتی که زنده باشه و پویایی داشته باشه بالاخره دچار تعارض می شه دیگه. من معن یاین همه سستی و کرختی و بی مسوولیتی رو نمی فهمم.

Maahan گفت...

@ آنونیموس

خیر٬ حرف من اینه که بخاطر حب و بغض‌های شخصی در کار هم دخالت نکنند. کجای این قضیه معنی کرختی و سستی می‌ده؟ به نظر من باید آدمها همدیگر رو به چالش بکشند تا راه برای بهبود شرایط باز بشه٬ ولی این چیزی که من می‌بینم به چالش کشیدن نیست گل آلود کردن آب و ازش ماهی گرفتنه برای رسیدن به اهداف شخصی. چرا این حضرات تا الان ساکت بودند؟ چرا تا الان حرفی نمی‌زدند؟ اصلن چرا اجازه انتقاد از خودشون رو نمی‌دن؟ البته این بحث‌ها جداست و مطمئنن کارنامه شخصی خودشون هم قابل بررسیه٬ بعدش اینکه من کجا گفتم هر چی شد شد؟! آقای فلانی اومده اطلاعیه می‌ده که در مورد رادیوی رنگین‌کمان اطلاعرسانی کنید چون آرشام پارسی داره از این رادیو در جهت اهداف شخصی استفاده می‌کنه و همجنسگراها رو گمراه می‌کنه٬ عملکرد آرشام پارسی برای همه تا حدی مشخصه و من اون صحبت‌هاش رو تبلیغی برای سازمانش ندیدم که همجنسگراها رو بکشونه و ببره ترکیه. حالا نه اینکه خود آقای رنویی جدیدن به فعالیت‌های مربوط به کمک به پناهجوها روی نیاورده!!