۱ آبان ۱۳۹۱

فرهنگ لغت

کراش یعنی آشقی

۸ نظر:

ناشناس گفت...

بله بله

Reza Cupid Boy گفت...

کراش بهتره ماهان از آشقی
آشقی تکراری میشه، یه هیجانه
کراش فانه
هیجان انگیزه
بازی داره
بوووس

ناشناس گفت...

برای اولین بار از یکی خوشم اومده که حداقل امکانش وجود داره !

همین هم برام یه احساس عجیبه ، همیشه حتی بر روی کاغذ هم شانسی وجود داشته و استریت بودن

ناشناس گفت...

*
وجود نداشته

ناشناس گفت...

یعنی اولین باره که شخصه مقابل میدونه
اینجوری بگم بهتره !احساس عجیبیه ، یه احساس پیش و پا افتاده برای استریتها ، اما فوق العاده هیجان انگیز برای من

ناشناس گفت...

ماهان از اون وزی که با تو حرف زدم تلاش کردم که یک زندگی اجتماعی حتی در دنیای مجازی
رو شروع کنم ، خیلی تو ذوقم خورد ! اولیش که تو بودی ، خوب به سمت شخص خاصی نرفتم دیگه اما ما به طرز وحشتناکی کمیم ، درصد زیادی از ما هم لوسیم ، نمیدونم من اصلا از اون رفتار کلیشه ایی همجنسگرایی رایج خوشم نمیاد ، من پسرهای استریت رو دوست دارم
اما خوب درصد زیادی اونطورین ، بعد باز بین خودمون هم ۵۰ جور تیپ وجود داره

اون پسری هم که تو کلاسمون فکر میکردم گی هست نیست ، از توی فیسبوکش فهمیدم ، من نمیدونم پس اون دستبند چی بود

خیلی خوشحالم میکنی اگه جوابمو بدی و بتونم باهات حرف بزنم
حالا کرش یا هر زهرماری ، بزار دوست داشته باشم ماهان

ناشناس گفت...

ببخشید بابت کامنت قبلیم ، اصلا جاش تو وبلاگت نبود ، معذرت میخوام و لطفا پاکش کن ، فقط میخواستم صدامو بشنوی

Maahan گفت...

@ Reza

نه والا! آشقی هم فانه٬ هیجان‌انگیزه٬ بازی داره٬ نمونه‌اش هم ماشالا زیادن

:))

بوووس به قول خودت (به تعداد درست واو :دی)